fredag, mars 04, 2016

flower power

Hittade en tischa på Jack&Jones igår som jag blev väldigt kär i. Har försökt få Mannen att ha en blommig tischa eller tröja men inte kommit längre än till att jag fått honom att använda ett par blommiga shorts. Inte blommiga som i massa färger och crazy banana, utan blommiga som i blåa och vita, men med blommönster. Nästan lika fint som blommiga tishor. Men bara nästan.

Men när jag inte får honom att använda den - så jag köpte den till mig själv. Hade en tanke på att ha den till sommaren, men insåg att jag rymde magen i den. Även om jag ser fram emot att kunna ha t-shirts loose fit igen. Just nu sitter lixom vad jag än tar på mig tight. Väldigt tight. Väldigt väldigt tight.   

Missa inte mitt fantastiska resting bitch duck-face. Förstår verkligen vad Mannen ser hos mig, när jag är sådär snygg på bild. 

Är nere på BF minus 14 dagar. Går in i vecka 39 imorgon - om mindre än en timme för att vara exakt. Börjar vara less på den här hyresgästen och hoppas att den kan flytta ut lite tidigare än planerat. Men inte alldeles för tidigt, jag har peppat nästan hela veckan för att under morgondagen fira svägerskan som fyller jämnt och har bjudit in till kalas med smörgåstårta. Mmmmmmm, smörgåstårta. Vilken bra kombination: familj, kalas och smörgåstårta!? 

Idag mår jag ändå rätt bra. Det är en härlig känsla. 
__________________________________________ Viktoria

Inga kommentarer: