söndag, december 05, 2010

party like theres no tomorrow

Jag kom hem i natt med otroligt många bra bilder i kameran. Eller, bra är nog en fråga om defination, men väldigt roliga bilder i alla fall. Vi, The Power of Three, hookade upp med Beachen, Cronert och Danne för en helt urspårad förfest med internets tveklöst äckligaste videoklipp (tro mig), barnmorskeupplevelser och potentiella hångel.
Jag lärde mig något från förra helgen uppe i Skellefteå i alla fall. Man behöver inte tömma varje glas som hamnar i ens hand. Och man behöver absolut inte svepa dem, som en icke namngiven herre gjorde igår. Då får man skylla sig självnär man börjar må illa. 

En av gårdagens bättre bilder fick jag publiceringsförbud på. Där vid kvart i två hade vi isbitskrig (innanför tröjor, byxor, strumpbyxor och skjortor, kastade på varandra och ja.. ni fattar) och det slutade med att Puff fick en munfull drink sprutad över ansiktet,  och ja.. det hela resulterade i en riktigt bra bild. Synd bara att inte alla höll med.
__________________________________________

Viktoria

1 kommentar:

whats. her. face. sa...

synd man är pricksäker som en kratta :( siktade på hennes uringning. tur man inte blev basketspelare eller straffläggare.