söndag, december 05, 2010

dag 4 - det här åt jag idag (försenat)

Spännande för mig själv att se vad jag äter en ledig lördag. Lite fel ordning på bilderna visserligen, men ja.. Frukost (nere till höger), två leksansdshjärtan med leverpastej, ett kokt ägg och vatten. Lunch blev (uppe till höger) hemlagad (korr: inte lemlagad, hemlagad)  köttfärs- och fetaostpaj med körsbärstomater, vatten att dricka. Middagen bestod av quesadillas på The Sportsbar, med gräddfil och guacamole, cola light. Puff hade med sig remmar hem från jobbet, så det blev lördagsgodiset.
Vinet och drinkarna åt jag inte, utan drack, så de får inte vara med. Var vrålhungrig när jag kom hem på natten, men orkade inte engagera mig och åt ett par hallongrottor. Måttligt spännande blogginlägg, men men. Det stod ju på listan!
__________________________________________

Viktoria

2 kommentarer:

Anonym sa...

UUUUH... LEMlagad köttfärspaj... ;)

Emma sa...

Haha, forresten, din typo var nastan lika illa som min! x