söndag, november 14, 2010

jävla giraffjävel.

När klockan hade passerat halv elva var jag less på företagsekonomin och popcornen hade jag helt glömt bort att poppa. På med ett par leopardstumpbyxor och skynda mig iväg till Mari. Jag kunde inte låta bli..

Det ä dock helt sjukt. Tre hotta brudar o en giraff på krogen - och vem får ragg? Giraffjäveln. Han landar minsann en vältränad fin man med en enorm skruv (!??) mellan benen. Men giraffen är som ni kanske förstått bisexuell - och marknaden blir genast mycket större.
Lite bittert är det dock. Jag menar.. en man i leopardkalsonger vore väl inte helt fel?
__________________________________________

Viktoria

1 kommentar:

whats. her. face. sa...

hur bitter tror du inte jag var då. jag fick allt sitta i soffan och lyssna på när dom höll på i kökslådan :( tro mig det skrammlade på rätt bra bland alla köksredskap.