torsdag, januari 28, 2010

bloggfika

Jag var och fikade/shoppade/tjattrade med Johanna i eftermiddag. Försökte tappert ta ett kort på oss båda i spegeln inne på BikBok. Det gick uppenbarligen riktigt dåligt, haha. Var lite stressad, man känner sig inte fullt normal när man står och fotar sig själv inne i en butik.
Var och spanade på skor inne på Eurosko. Tyckte att de ljusa med ormskinnsmönster var ashäftiga, men when for Gods sake ska jag använda dem? De svarta däremot, de fick följa med hem. "Snygga klassiska svarta pumps, men med en liten tvist" som Johanna så fint uttryckte det. Kunde inte annat än att hålla med!

"Jag kan flyga, jag är inte rädd"


Hade en riktigt bra eftermiddag! Ska visa resten som jag shoppade också senare. Eller det orkar jag nog inte. Förutom svarta nya tights och lite underkläder från Cubus så blev det den randiga stickade tröjan jag håller i på översta bilden, en randig oversizad tröja (även den från Cubus) och skorna ni ser på bild. En cola light och en morotskaka.
__________________________________________
Viktoria

3 kommentarer:

Johanna - MyShoebox.se sa...

Tack själv, det var riktigt trevligt! Och ja, mindre än fem månader till nästa gång!
Vilka fina bilder du tagit, mina är helt kassa, måste nog skaffa ny kamera :P
Men bilder kommer upp snart i alla fall, har varit trött och hängt i soffan tills nu :)

Petra sa...

Jättefina bilder! men hur får du dem så stora? Jag har också en blogg på blogspot men bilderna blir alltid så små känns det som! Fin blogg i övrigt:)

Johanna - MyShoebox.se sa...

Är det okej om jag tar bilden på mig och skickar den till Annawii på Devote? Jag ska få vara med på en intervju där och de vill ha en bild på mig... blä. Jag skriver att du fotat förstås.