onsdag, juni 22, 2016

ingen ladies boy.

Clint hade en dejt idag, med lilla Ellen som är nästan 1,5 månad äldre än honom. Han var.. måttligt intresserad. Ellen slog på stora charmen, visade upp fötterna och log glatt. Clint såg inte riktigt tjusningen med att dela babygymet (som för övrigt är Ellens) med någon. Icket! 
Ellen är alltså 1,5 månader ä l d r e än Clintan. 
Våran lilla chunky monkey!

Annars skötte sig de små väldigt bra, och mammorna fick dricka kaffe och äta kakor. Herregud så gott med kakor! Jag har strypt intaget av socker rejält senaste veckorna och saknar det som attan. Men idag bestämde jag mig för att faktiskt få unna mig fika och dessutom njuta av det utan dåligt samvete. Och som jag njöt! Tack Natalie för goda kakor, trevligt sällskap och härliga samtal!

Idag var sommaren på besök. 
Det är inte jobbigt att vara föräldraledig sådana här dagar.
__________________________________________ Viktoria

Inga kommentarer: