söndag, maj 01, 2016

en sådan där perfekt dag.

Jag älskar sådana här dagar. Fullkomligt älskar! Kravlöst umgänge med nära och kära - och sol! Jag vet inte hur många gånger jag berättat hur fantastiskt Uttersjögården är. Och nu har de dessutom renoverat köket, som blev otroligt fint. Tack för den här dagen. 


En ny vecka i antågande. Mannen ska åter till jobbet och jag ska hänga med Clintan och hunden på dagarna. Men det finns lite planer: mosterhäng, fika och motion. Vi ska nog klara oss själva, även om det är hemskt tråkigt utan Mannen hemma. Dessutom är jag otroligt bortskämd när han är har ett betydligt mindre sömnbehov än mig - i morse sov jag till närmare halv tio, när jag vaknade hängde alla mina tre män i soffan. Två av tre sov, den sista såg dålig film på Netflix. 

Trevlig ny vecka, kompisar!
__________________________________________ Viktoria

Inga kommentarer: