tisdag, april 26, 2011

south beach love

Igår kväll när jag skulle sova hade jag panikkänslor i kroppen. Det kliar under skinner och hjärtat rusar. Det sticker i armarna, tårarna bränner bakom ögonlocken och jag måste fokusera till hundra procent på att slappna av och varva ner.

När jag vaknade imorse var känslan försvunnen. Dock kom den tillbaka under lekionstid idag, om än inte lika starkt som innan jag somnade igår. För att hantera det tänker jag på annat. På ungefär allt annat som går att tänka på.
Fokus föll på vilken färg jag ville ha på ett nytt nagellack. Det kändes som en lagom stor uppgift att lägga fokus på. Jag ville nog egentligen ha en lite mer orangerosa nyans, men gillar absolut mitt nya 713 "South Beach" från Isadora. Dock gör sig bilden sig inte riktigt rättvis, då lacket inte är fullt så orange i verkligheten.

Just nu mår jag bra igen. Ingen panik i kroppen. Hoppas bara att det inte kommer tillbaka. Det är få saker som får mig att känna mig så ynklig som när paniken kryper i under skinnet.
__________________________________________

Viktoria

Inga kommentarer: