tisdag, mars 15, 2011

så sjukt ynklig

Mitt magont inför dagens tandläkarbesök var berättigat. Jag kom därifrån efter två timmar med en halv tand, enorma mängder alvedon forte (4 st per dag), ipren 600mg (3 st per dag) och ännu en laddning Kåvepenin. Samt en remiss till kirurgen, och en utskriven bild på min halva tand "att ta med till Västerås, om jag måste in akut".  
Fick dessutom ännu starkare dos Kåvepenin än när jag för några veckor sedan fick streptokocker i armen. Härligt, jag fick tillräkligt mycket eksem av dem sist - lär inte bli bättre den här gången. Och magen, den vill jag inte ens tänka på.

Just nu vill jag dock bara att svullnaden ska gå ner.
 Jag ser misshandlad ut.
Och jag vill att värktabletterna ska hjälpa.

 Jag. Har. Ont. Som. Fan.  
__________________________________________

 Viktoria

1 kommentar:

Stina sa...

awww poor thing! Hope you feel better soon. Is on my way to tandis myself for kontroll. Inte sa peppad. /Kramen