fredag, december 10, 2010

dag 10 - vad har jag på mig

Ursäkta kvaliten, mobilspegelbild är kanske inte det ultimata. Let's go cute-girl-wanna-be-a-fashionista-blog. Ja, vad fan har jag på mig? En enorm neverending halsduk från.. Indiska? Kavaj och spetskjol, H&M. Svart linne, grova stickade tights, mc-boots. Halsband, Bettiesgalleria. Klocka från JetSet, enorma mänger armband från Indiska, Scorett och Tradera. Skellefteåringen, Västerbottensringen och en klassisk döskallering från Glitter.



Roligare än så blir det inte. Jag är inte så spännande. Och kvällen kommer heller inte bli särskilt spännande. Har enorma planer på smågodis, Idol-finalen och soffhäng med Den Lilla Grisen. Känns som ett lagomt fredagsnöje.

1 kommentar:

Emma sa...

Haha, jag har planer pa soffhang med min tillfalliga lilla gris jag ocksa! Idol (X-Factor) finalen ar dock imorgon, men nara nog!