torsdag, november 04, 2010

trendspaning?


Jag vet inte riktigt grejen med rosa paljett-tights och en haklapp som sjal. Men Annika Lantz tyckte uppenbarligen att det var en superidé att prova barnkläder på H&M.

Vi som trodde att vi skulle få trendspana. My ass. Eller så är det bara en trend jag inte kommer att haka på.. 

Annars har dagen varit helt underbar. Finfint sällskap, mycket strosande på stan. Lite shopping. God lunch. Och spanande utanför butiker som man inte ens har råd att gå in i... Tänk om jag skulle ha råd med en endaste liten Mulberry-väska. Bara en skulle räcka, sedan skulle inte jag behöva någon väska mer under resten av mitt liv.

Med ömmande fötter är jag  i alla fall tillbaka i gurkstaden, ska ta en promenad med bushunden nu, sedan vila lite innan jag ska bort på middag!

    __________________________________________

Viktoria

1 kommentar:

errelicious sa...

haha, jag Ä L S K A R att jag blev helt till mig så fort jag fick syn på bilden. hahaha, jag och kändisjakt, alltså...