onsdag, oktober 06, 2010

tack för påminnelsen Anna


Jag vet inte vad jag ska säga. Jag har ingen bra ursäkt eller ens något att säga till mitt försvar. Det enda jag kan säga är att detta lååååångt ifrån är den värsta frisyren jag haft i min umgdoms dagar. Gult hår med röda toppar och spikes. Minns hur häftigt jag själv tyckte att det var. Tror dock inte jag hade frisyren i mer än några veckor. Tur som fan var väl det.

Bilden poppade upp på Facebook ikväll, min gamla frisörvän och vapendragare från gymnasietiden - Anna - hade hittat den i sina gömmor. Istället för att fort radera den från min sida så taggar jag mig själv och lägger upp den på bloggen. Jag kanske inte uppskattar de hemska frisyr- och klädval jag gjorde som ung, men jag skäms inte för den jag var - och mycket av ens approach sitter i utseendet.  

Det är bara att acceptera att man inte var snyggare. Tur som fan att man förändras...
__________________________________________

Viktoria

2 kommentarer:

BabyB sa...

Vad kan jag säga? Jag gillar det!

errelicious sa...

Hahahhahahahahahaaaaaaaaaaaaaaa!!