torsdag, oktober 07, 2010

påminnelse, del II - tack Signe

Idag kom, på efterfrågan, fler bilder från ungdomen. Min mamma skrattade åt mig med de gul/röda spikesen. Mina klasskamrater var roade. Min fina före detta arbetskamrat Erre hade väldigt kul. Och med de garanterat många fler. Men jag upprepar, man kan inte vara snygg jämt.
Signe skickade de här två bilderna. Min första fråga var "Vem är killen?". Ha! Jag undrar vilken sommar det är var, kan ni hjälpa mig? Sommaren -00? Nåja, det är dock ändå humor. Faktiskt!

Vad tycker ni, ge mig lite feedback babies!
__________________________________________

Viktoria

4 kommentarer:

s. sa...

Det var tredje sommaren vi var där iaf, det året vi bodde i lastbilshyttar =D

errelicious sa...

Alltså... återigen... HAHAHAAAA! Jag vet som inte vars jag ska börja. Det är så fult så det blir fint, typ. hahhhahaaaa, babe!

Emma sa...

Aahahaha, Neil tycker att det ar jatteroligt att jag var ginger! Far jag stjala till FB/min blogg?

Johanna - MyShoebox.se * Gravid * sa...

Hahaha :)