söndag, oktober 10, 2010

nykter utgång å BMB

Det var party hemma hos Ras i klassen ikväll. Eller, de skulle gå ut helt enkelt. Så jag och Rally åkte dit och gjorde sällskap. Rallybruden drack ett par cider så jag tog över bilnyklarna. Premiärkört både Eyfan (Rallys superbil) och Västerås gator! Tummen upp!
Att gå på krogen nykter har både sina fördelar och nackdelar. Det är skönt att se människor med nyktra ögon och betydligt billigare. Men helt sjukt vad less man blir på alla dessa fulla människor på dansgolvet! De knuffas, luktar illa och gnuggar sig mot en fast man inte vill. Avslutade kvällen med min första nattamat i Västerås. En halvtaskig burgare och alldeles för välfriterade pommes med kebabdressing till. Första och sista gången på länge jag äter nattamat på stan, tacka vet jag mina annars så smaskiga hårdbrödmackor med ost.
__________________________________________

Viktoria

Inga kommentarer: