torsdag, oktober 14, 2010

little miss goldmine

Jag måste vara en vandrade jävla guldgruva för alla tjuvrökande kids i Västerås. Framför allt de tjuvrökande kids som inte har råd att köpa sina egna cigaretter. Eller är utan falskleg, typ. Om ni går förbi fotbollsplanerna vid Arosvallen, upp in i skogen och sedan över Norrmalm/Blåsbo tillbaka så kan man vilken jävla dag som helst hitta mina cigaretter. Jag har i veckan tappat två (!!) paket när jag rastat hunden.  

Vilken tur att jag är så förbannat rik då, att jag har råd att köpa obegränsat med cigaretter. Jag kan kanske till och med börja ge bort mina paket till de kids jag möter på gatan. Köpa några extra paker och dela ut dem, måste fördelas systerligt och broderligt lixom.
__________________________________________

Viktoria

Inga kommentarer: