tisdag, oktober 05, 2010

konstateranden

Vill bara klargöra vissa saker.


  • Den Lilla Grisen är sockersöt, men att frivilligt sova i buren efter att han själv burit ut allt mysigt där inne och lagt det på hallgolvet? 

  • Jag har diskat tre gånger idag. Innan matlagnig, efter matlagning och efter bak. Kan anses vara minst två gånger för mycket.

  • Jag har nog aldrig ätit så här mycket hemlagad mat som sedan jag flyttade till Västerås. Vem har sagt något om att studenter bara äter nudlar?

  • Lyckades gå en långpromenad i eftermiddag, får sona lite för det nu - men det känns bättre än väntat i foten.

  • Jag ökade allt på gymmet i morse i ren frustration. Lite tyngre, lite fler reps. Det får jag också sona för nu ikväll, och värre blir det säkert imorgon.

  • Dagens föreläsare visste hur han skulle få min uppmärksamhet. Prata norrländska, namedroppa lite hockeyspelare/-lag/-resultat och var hysteriskt engagerad.

  • Fler graviditeter som väntas nå sin kulmen i månadsskiftet januari/februari, plus/minus två veckor hit eller dit. Fyra nu!
Ja. Roligare än så är det inte. Jag ska äta en chokladboll och gå och lägga mig för att sova. Är dock fortfarande lite mätt efter kvällens matlagning. Nåja. Sömn skulle sitta fint nu.
__________________________________________

Viktoria

Inga kommentarer: