lördag, oktober 09, 2010

fredagkväll

Nej, jag vet faktiskt  inte vem killen med mössan är, eller varför både jag och Mari hade den på oss. Men han var säkert trevlig, hängde med oss/Mari stora delar av kvällen.
Träffade två mycket trevliga tjejer också. Som jag lovade ringa. Nåja, det skjuter vi upp till framtiden. Men alltså. Kan jag a l d r i g stänga munnen på en bild? Försöker på bilden uppe till höger, men annars är alla bilder likadana. Gapa, gapa, gapa. Ett jävla gapande från min sida helt enkelt.  

Fest hos klasskamraten RazMaster  ikväll. Måttligt taggad på alkohol, men funderar på att åka förbi i alla fall, säga hello hello och vara lite social.
__________________________________________

Viktoria

1 kommentar:

whats. her. face. sa...

haha, just ja. han! :) trevlig var han och snäll som lånade ut mössan åt oss :)