onsdag, september 01, 2010

some days is worse then other

Jag har ännu inget internet, samma granne (?) flashade även ikväll sitt nätverk för mig. (Tack herr Netgear!) Har ringt och tjatat lite på de som levererar internet hem till mig, men de sa att det kunde ta upp till tio dagar. Skjut mig lixom.
Jag har sjukt mycket hemlängtan idag. Jag längtar verkligen verkligen hem. Älskar Västerås och skolan verkar helt underbar. Klassen är kanon och jag har redan hittat nya vänner - även utanför skolan. Men, som Tony Irwing skulle sagt. Men. Västerås är inte hemma, och jag längtar hem. Hem till Skellefteå. Hem till.. till allt det som känns som hemma.
.
Och så längtar jag helt sjukligt efter min hund. Fina, fina hunden.
__________________________________________
Viktoria

1 kommentar:

camilla sa...

Skellefteå längtar efter dig med! Tänk positiva tankar då går det...fast som sagt, jag hämtar dig om du vill ;)