Har varit på valpkurs. Kul. Verkligen. Framför allt då min "valp" är drygt tio månader och helt rabiat. Till skillnad mot lilla fyrvägskorsningen Maggan som bara hade ögon för matte. Min hund tittade på allt annat än just matte. Kul, verkligen. Eller så inte...
__________________________________________
Viktoria
2 kommentarer:
Men din hund förgyllde ju kvällen :P Fast Orvar ville inget annat än att leka med the beast :P
sv: Hahah, ja jag förstår det. Tur att inte Orvar var sååå jobbig, då hade jag inte kunnat hålla fast han :P hahaha, illa. Blev det typ förhårdnader fulla händerna? ;)
haha ja i vanliga fall är han lugn och charmig, men nu när han bara hade siktat in sig på din lilla så blev det svårt. Tror dom skulle ha fruktansvärt roligt tillsammans :D
Skicka en kommentar