Trots en keps som fick mig att se ut som ett barn. Trots att jag fick visa legitimaion på Systembolaget idag. Trots att jag dessutom fick visa legitimation på ICA när jag köpte cigaretter tidigare. Allt det till trots, så kände jag mig som en gammal, gammal tant på Olearys ikväll.
.
Ungefär som en åttiofemåring faktiskt. Nej, jag vill inte småprata med en tönt, även om du råkar vara från Örviken. Och jag orkar inte ens le åt killen som är född -90 och vill prata. Låt mig bara fara hem igen. Tack.
__________________________________________
Viktoria
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar