måndag, maj 03, 2010

fröken opersonlig

Känner mig måttligt peppad på att visa upp mig. Brukar oftast komma undan med några poser framför webcamen - klickklickklick - och lägga upp här när jag har lite att skriva. Men just nu vägrar jag visa mig. Jag är äcklig.
Bjussar på en bild på en av mammas orchideer istället. Spännande.
.
Har gjort minsta möjliga idag. Sett typ tre halvdåliga filmer på TV. Druckit fruktsoppa. Ätit en smörgås. Kliat hunden bakom örat. Pillat navel. Tyckt synd om mig själv.
.
Fick en liten energikick tidigare ikväll. Passade på att duscha, kissobajsa hunden och handla lite mat. Åt två kamben och en liten klick potatissallad, och magen pratar för fullt. Härligt!
__________________________________________

Viktoria

2 kommentarer:

Wysteriia sa...

Åh hade du så många my little pony? Vad avis jag blir. HAHA ;D

Wysteriia sa...

Haha jag var hem till en kompis idag som har 3 småtjejer o då hade såklart min vän maria visat dem mitt mlp inlägg så nu skulle två av dem vara o visa mig alla deras my little ponys, haha så söta!

JAg kommer inte kunna ge mina mlp till mina framtida barn..dem betyder för mycket o jag skulle gråta om nån klippte av dem håret ;D HAHA