lördag, april 10, 2010

hunden dag

Har spenderat ett par timmar på Solbacken, det var Hundens Dag på Arken Zoo. Har träffat typ en babiljard söta hundar! Jag är som ett barn.. "Hej,fårjagklappadinhund? Vadheterden? Vadärdetförras?"
Dvärg Pincher, Staffordshire Bull Terrier, Drever, Dvärg Schauser, Chinese Power Puff, Shar Pei, Cane Corso, Bernen Sennen och St. Bernadshund. Hello doglovers heaven! Och hur fantastiskt söt var inte Bruno, Shar Pei-hunden? Bedårande.
__________________________________________
Viktoria

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe... Valde att vara anonym. Inte så smart om jag vill ha respons från dig. :-) Min mail är jenny-ann@ac-omsorg.se

Anonym sa...

Hej Viktoria!

Jag är den jobbiga "speakermänniskan" från Hundens Dag på Solbacken. :-) Såg att du fotade mycket och undrar om det finns möjlighet att få tillgång till några bilder från dagen? Självklart med hänvisning till dig. Vi lägger i s f upp dem på SWBA:s forum samt - om det är ok - på min privata blogg.

MVH

Jenny-Ann Larsson