måndag, mars 22, 2010

you wanna be on top?

När jag ställde upp på att visa upp slutspelslinnet för Skellefteå AIK fick jag veta att annonsen skulle vara på en bild i tidningen. EN bild i TIDNINGEN.
Lördagkväll och match. Helt plötsligt ser jag mig själv på mediakuben. I jätteformat! Ouch! Får samtidigt höra att jag är med i matchprogrammet. Undra om man ska begära värsta gaget för det här?
.
Söta Johanna berättar att jag hänger på en skylt på hennes jobb. Vad fan. Tur som fan att jag blev nöjd med bilden, och inte behöver få dödsångest varje gång jag ser den.. I och med att jag ser den överallt.
MMS från Johanna

Det är inte lätt att vara populär.
__________________________________________
Viktoria

3 kommentarer:

MRTNA sa...

woho! en kändis! du få följ mä häm!

viktoria cederberg sa...

Eller en jävligt uttjatat bild, haha. :)
Men ja följ gärna mä då häm! ;)

Johanna - MyShoebox.se sa...

Snygglo!