tisdag, mars 02, 2010

VINN EN KLOCKA

Kolla här, vilken tokhäftig klocka ni kan vinna!? Med bara några enkla klick kan ni bli ägare av en kul retroklocka. Själv vill jag nog ha en gul.. Eller vit. Eller en.. Äsch, spela roll, det är NI som kan vinna!

Det ni behöver göra är..
.
1. Facebook-nörda in på deras sida och bli ett fan av dem du med, precis som jag! Här hittar ni deras Facebooksida.
.
2. . Titta in på RUNNS hemsida och berätta sedan för mig vad de två personer som driver sidan heter.
.
3. Det enklaste.. Plita ner en kommentar här med namnen och vilken färg Du vill vinna! Kommentarerna publiceras först efter att tävling avslutas den 23 mars! Glöm inte skriva mailadress eller blogadress i kommentaren, så jag kan kontakta vinnaren!
.
Enkelt va!? Lycka till!!
P.S... En länk till tävlingen i din blogg ger dig en extra lott i tävlingen..
__________________________________________
Viktoria

4 kommentarer:

Wysteriia sa...

what? att det blir error är ju inte så jäklans bra :P haha. blir det så än?

Jenny sa...

Nej men tack söta! :D

Wysteriia sa...

Ja det var väl något knas tillfälligt kanske! ;D

Johanna - MyShoebox.se sa...

Typiskt att jag inte har Facebook...
Men jag har tipsat om tävlingen i bloggen :)