söndag, oktober 05, 2008

oförstående

Ibland kan jag inte förstå hur vissa människor (läs: killar) är så otroligt höga på sina egna hästar att de för allt i världen inte kan förstå när som är dissade. Nekade. Denied. No chance in hell. Fuck off, typ. Inte ens där här varianten "Min pojkvän står en meter bakom dig, och jag vill att du går härifrån" fungerade igår. Heller inte varianten med att man demonstrativt vänder sig bort och inte ger dem en enda blick var lycksam. Är fulla och desperata killar dummare än kor, eller vad är problemet?

__________________________________________
Viktoria

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja, eller så är du kanske attraktiv hos (o)nyktra grabbar

sophie sa...

haha! jag kan lära dig några knep som fungerar här ner i italien för en blond tjej, det om ngt är väl en kvalitetsmärkning?
grundregeln är att inte tilltala männen. aldrig. möjligtvis med svordommar eller korthuggna elakheter om de tafsar - fast då funkar ju en knytnäve också, om det handlar om trakasserier. annars handlar allt om, att gäspa de upp i ansiktet vända sig bort när de tilltalar en. eller börja prata med någon annan när de försöker konversera med dig, totaldiss. med tanke på hur känsliga o o-macho svenska killar är borde det ju fungera. ett iskallt ansikte som inte ens tittar mot dig alternativt gäspar, pratar med ngn annan när du inlett ett samtal eller bara går på toaletten. haha. jag har faktiskt "sårat" svenska killar på krogen när jag varit hemma o det beteende går på per automatik när jag hamnar på uteställen och inte vill bli uppraggad.